Шановні учні, з 21 квітня ми працюємо в Classroom!
Завдання з 21-26 квітня вже чекають на вас!
Для доступу до уроків:
1. Відкрий сайт https://classroom.google.com/
2. Натисни на кнопку "+", яка розміщена справа вгорі.
3. Вибери кнопку "Приєднатися" (Присоединится).
Завдання (06.04 – 10.04)
1. Повторіть
§36
2. Пройдіть
онлайн-тестування із теми «Плоди» за посиланням (до 10
квітня) ОДНА СПРОБА:
3. Опрацюйте
§38
4. Перенесіть
табличку у зошит та заповніть її.
№з/п
|
Ознаки
|
Червоні водорості
|
Діатомові водорості
|
Бурі водорості
|
Зелені водорості
|
1.
|
Кількість видів
|
||||
2.
|
Організація тіла
|
||||
3.
|
Місце існування
|
||||
4.
|
Пігмент клітини(колір пластид)
|
||||
5.
|
Представники
|
||||
6.
|
Значення у
природі
|
||||
7.
|
Значення в житті людини
|
5. Виконайте лабораторне
дослідження в зошиті.(перепишіть умову та виконайте завдання)
Лабораторне
дослідження №10
Тема: будова зелених
нитчастих водоростей. Мета: вивчити будову нитчастих водоростей та особливості
їх розмноження
Хід
роботи:
Замалюйте
клітини улотрикса та підпишіть на малюнку 2: безбарвну клітину. На
малюнку 1: клітинну
оболонку, ядро, хлоропласт, цитоплазму.
Закінчи речення.
1. За кількістю клітин водорості бувають … 2.
При сприятливих умовах водорості розмножуються … способом, а при
несприятливих…способом. Висновок:
1. Яке біологічне значення нитчастих
водоростей?
Виконані
завдання у зошиті сфотографуйте та надішліть на електронну адресу 13-14
квітня awramenko.darja1@gmail.com
Завдання (30.03-03.04)
Добрий день,
шановні учні! Оскільки карантин, то нам потрібно організувати дистанційне навчання
з теми «Плоди»
Виконайте наступні завдання:
1. Перечитайте відповідний
параграф підручника (§36)
2. Перегляньте презентацію плоди
https://drive.google.com/drive/folders/1gfrWrf9Uqnsvpx-b0OEVlV56Sytz6aBt
3. На основі отриманих знань виконайте в робочому зошиті лабораторне дослідження.
Лабораторне дослідження.
Тема. Будова плоду
Мета: ознайомитися з будовою плоду,
встановити основні функції його частин Обладнання та матеріали: плоди, підручник.
Хід дослідження
1.Розгляньте запропоновані вам плоди
яблуні та волоського горіха, замалюйте
схематично їх.
2.Позначте на малюнках такі частини плоду: зовнішній шар стінки плоду,
середній шар, внутрішній шар, насінину.
3.На основі проведеного дослідження заповніть
таблицю:
Назва
плоду
|
Оплодень
сухий чи соковитий
|
Кількість
насінин
|
Розкривний
чи нерозкривний
|
4.Зробіть
висновок:
1.Чим
відрізняються у будові сухі та соковиті плоди?
2.
Чим відрізняються однонасінні плоди від багатонасінних?
Завдання необхідно виконати до 3 квітня!
У разі питань звертайтесь awramenko.darja1@gmail.com
Завдання необхідно виконати до 3 квітня!
У разі питань звертайтесь awramenko.darja1@gmail.com