6 класи


Шановні учні, з 21 квітня ми працюємо в Classroom!
Завдання з 21-26 квітня вже чекають на вас!

 
Для доступу до уроків:
1. Відкрий сайт https://classroom.google.com/
2. Натисни на кнопку "+", яка розміщена справа вгорі.
3. Вибери кнопку "Приєднатися" (Присоединится).
    4. Введи код доступу до курсу hhgoero 

Я на Вас чекаю!

У разі питань звертайтесь    awramenko.darja1@gmail.com


Завдання (06.04 – 10.04)
1.    Повторіть §36
2.    Пройдіть онлайн-тестування із теми «Плоди» за посиланням (до 10 квітня) ОДНА СПРОБА:
3.    Опрацюйте §38
4.    Перенесіть табличку у зошит та заповніть її.
з/п
Ознаки
Червоні водорості
Діатомові водорості
Бурі водорості
Зелені водорості
1.
Кількість видів




2.
Організація тіла




3.
Місце існування




4.
Пігмент клітини(колір пластид)




5.
Представники






6.
Значення у
природі




7.
Значення в житті людини




5.    Виконайте лабораторне дослідження в зошиті.(перепишіть умову та виконайте завдання)
Лабораторне дослідження №10
Тема: будова зелених нитчастих водоростей. Мета: вивчити будову нитчастих водоростей та особливості їх розмноження
Хід роботи:
Замалюйте клітини улотрикса та підпишіть на малюнку 2: безбарвну клітину. На малюнку 1: клітинну оболонку, ядро, хлоропласт, цитоплазму.

Закінчи речення.
 1. За кількістю клітин водорості бувають … 2. При сприятливих умовах водорості розмножуються … способом, а при несприятливих…способом. Висновок:
 1. Яке біологічне значення нитчастих водоростей?

Виконані завдання у зошиті сфотографуйте та надішліть на електронну адресу 13-14 квітня  awramenko.darja1@gmail.com


Завдання (30.03-03.04)

Добрий  день, шановні учні! Оскільки карантин, то нам потрібно організувати  дистанційне  навчання  з  теми  «Плоди» 


Виконайте  наступні  завдання:


1. Перечитайте  відповідний  параграф  підручника  (§36)

2. Перегляньте презентацію плоди

https://drive.google.com/drive/folders/1gfrWrf9Uqnsvpx-b0OEVlV56Sytz6aBt

3. На основі отриманих знань виконайте в робочому зошиті лабораторне дослідження.

Лабораторне дослідження.

Тема. Будова плоду

Мета: ознайомитися з будовою плоду, встановити основні функції його частин      Обладнання та матеріали: плоди, підручник.

                                                Хід   дослідження

1.Розгляньте запропоновані вам плоди яблуні  та волоського горіха, замалюйте схематично їх.

2.Позначте на малюнках такі частини плоду: зовнішній шар стінки плоду, середній шар, внутрішній шар, насінину.

       

3.На  основі проведеного дослідження заповніть таблицю:

Назва плоду
Оплодень сухий чи соковитий
Кількість насінин
Розкривний чи нерозкривний









4.Зробіть висновок:
1.Чим відрізняються у будові сухі та соковиті плоди?
2. Чим відрізняються однонасінні плоди від багатонасінних?
Завдання необхідно виконати до 3 квітня!
У разі питань звертайтесь    awramenko.darja1@gmail.com